Ακούγοντας την καρδιά

Παρακάτω παραθέτω μια ερευνα από Γιατρούς και Επιστήμονες στο Ινστιτούτο Αριθμητικής της Καρδιάς. Επιστήμονες στο Ινστιτούτο Αριθμητικής της Καρδιάς έκαναν πολυάριθμες μελέτες για να κατανοήσουν τις σωματικές επιπτώσεις της τεχνικής Ακούγοντας την Καρδιά, την οποία ανέπτυξαν για τους ασθενείς τους.
Αυτά τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στα ακόλουθα επιστημονικά περιοδικά:
The American Journal of Cardiology
The American College of Cardiology, Stress Medicine and
Journal for the Advancement of Medicine
Καρδιολόγοι, ψυχίατροι, ψυχολόγοι και άλλοι γιατροί βρήκαν μια αποτελεσματική τεχνική, που υποστηρίζεται από αξιόπιστη επιστήμη, και η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει τους ασθενείς τους να μάθουν να μορφοποιούν καλύτερα τις αντιλήψεις τους, τη συνολική συμπεριφορά τους και την υγεία τους.
Ποια ήταν τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας;
Τα αποτελέσματα, τα οποία βρέθηκαν σ’ αυτούς που εφάρμοσαν αυτήν την τεχνική ήταν γενικά:
1. Οι παλμοί της καρδιάς τους βελτιώθηκαν.
2. Το νευρικό τους σύστημα εξισορροπήθηκε (εξισορρόπηση Συμπαθητικού – Παρασυμπαθητικού)
3. Προέκυψαν ωφέλιμες αλλαγές στις ορμόνες τους.
4. Είχαν αξιοσημείωτη βελτίωση στην ανταπόκριση του αμυντικού τους συστήματος.
5. Παρουσίασαν σημαντική αλλαγή στον τρόπο που σκέφτονται και αισθάνονται και αντιμετωπίζουν τα προβλήματα.
Γιατί παρακινήθηκαν να κάνουν αυτήν την έρευνα;
Η ανάγκη να ανακαλύψουν μια τεχνική σαν το Ακούγοντας την Καρδιά βασίστηκε στα ακόλουθα επιστημονικά και ιατρικά γεγονότα.
1. 75% ως 90% των ιατρικών επισκέψεων σήμερα στις ΗΠΑ είναι για διαταραχές σχετικές με το στρες.
2. Το εργασιακό στρες έχει γίνει «η αρρώστια του 20ου αιώνα» και θεωρείται η επιδημία του πλανήτη.
3. Η κατάθλιψη ήταν η τέταρτη αιτία ασθένειας το 1990 και μέχρι το 2020 θα είναι η μοναδική αιτία.
4. Ο αριθμός των εργαζομένων που νιώθουν υψηλό στρες έχει διπλασιαστεί από το 1985.
5. Το 61% των ανθρώπων που ρωτήθηκαν στις ΗΠΑ, Αγγλία, Ιρλανδία, Γερμανία, Σιγκαπούρη και Χονγκ Κονγκ πιστεύουν ότι υπάρχει υπερβολική πληροφόρηση στον τόπο εργασίας τους, με το 80% να προβλέπει ότι η κατάσταση θα χειροτερέψει.
6. «Karoshi» – ο θάνατος από υπερκόπωση, λέγεται από τους Ιάπωνες ακτιβιστές της υγείας ότι σκοτώνει περίπου 30.000 εργάτες κάθε χρόνο.
7. Το οξύ στρες («μάχη ή φυγή» ή τα μεγάλα γεγονότα της ζωής) και το χρόνιο στρες (το συσσωρευμένο φορτίο του μικρότερου, καθημερινού στρες) μπορεί να έχουν μακροχρόνιες συνέπειες στην υγεία.
8. Μέχρι 80% όλων των νοσημάτων και ασθενειών (στις ΗΠΑ) έχουν ξεκινήσει ή επιδεινωθεί από το στρες.
9. Η επιστήμη έχει δείξει ότι πληρώνουμε ακριβά το στρες μας. Μια εικοσάχρονη μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου έχει αποσαφηνίσει ότι οι ανεξέλεγκτες νοητικές και συναισθηματικές αντιδράσεις στο στρες αποτελούν μεγαλύτερο παράγοντα κινδύνου για καρκίνο και καρδιακά νοσήματα από το κάπνισμα ή τις τροφές υψηλής χοληστερόλης.
10. Το στρες διεγείρει τη διαρκή απελευθέρωση των ορμονών αδρεναλίνη, νοραδρεναλίνη και κορτιζόνη, οι οποίες τελικά καίνε το σώμα όπως μία διαρκής διαβροχή με οξύ. Αν δεν αναχαιτιστεί, το χρόνιο στρες μαζί με συναισθήματα όπως εχθρότητα, θυμός και κατάθλιψη μπορεί να μας αρρωστήσει και τελικά να μας σκοτώσει.
11. Σύμφωνα με μελέτη της Κλινικής Mayo σε άτομα με καρδιακά νοσήματα, το ψυχολογικό στρες ήταν ο ισχυρότερος οιωνός μελλοντικών καρδιακών επεισοδίων, όπως θάνατος από καρδιά, το έμφραγμα και οι καρδιακές προσβολές.
12. Άνθρωποι με υψηλό στρες είναι πιο επιρρεπείς στην ανάπτυξη καρδιοαγγειακών νοσημάτων και είναι σημαντικά πιο επιρρεπείς στην παρακμή γνωστικών και σωματικών λειτουργιών.
13. Μια μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Harvard, πάνω σε 1.623 ανθρώπους που επέζησαν μετά από καρδιακή προσβολή, βρήκε ότι, για εκείνους που θύμωναν κατά τη διάρκεια συναισθηματικών συγκρούσεων, ο κίνδυνος καρδιακής προσβολής ήταν πάνω από διπλάσιος παρά για εκείνους που παρέμεναν ήρεμοι.
14. Μια εικοσάχρονη μελέτη σε πάνω από 1.700 ηλικιωμένους που έγινε από τη Σχολή του Harvard για τη Δημόσια Υγεία βρήκε ότι η ανησυχία για τις κοινωνικές συνθήκες, την υγεία και τα οικονομικά αύξανε σημαντικά τον κίνδυνο στεφανιαίας καρδιακής νόσου.
15. Σε περισσότερες από τις μισές περιπτώσεις, τα καρδιακά νοσήματα δεν μπορούν να εξηγηθούν από τους συνηθισμένους παράγοντες κινδύνου ? όπως υψηλή χοληστερίνη, κάπνισμα ή καθιστική ζωή.
16. Τα καρδιακά νοσήματα και τα εγκεφαλικά, μαζί με άλλα νοσήματα του κυκλοφορικού σκοτώνουν πάνω από 15 εκατομμύρια ανθρώπους το χρόνο σε όλο τον κόσμο ή αποτελούν το 30% των ετήσιων θανάτων από όλες τις αιτίες.
17. Από το 1984, έχουν πεθάνει ετησίως από καρδιοαγγειακά νοσήματα περισσότερες γυναίκες παρά άνδρες.
18. Τα καρδιακά νοσήματα είναι πρώτα στον κατάλογο αιτιών θανάτου ουσιαστικά σε κάθε βιομηχανική κοινωνία για τα περασμένα 30-40 χρόνια. Το ολικό οικονομικό κόστος για καρδιοαγγειακά νοσήματα στις ΗΠΑ το 1998 ήταν 274,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει 15 δισεκατομμύρια περισσότερα από το 1997.
19. Οι άνθρωποι που λένε ότι αισθάνονται άγχος ή κατάθλιψη έχουν δύο με τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν υψηλή αρτηριακή πίεση από άτομα ηρεμότερα και πιο ευτυχισμένα.
20. Μελέτες τριών δεκαετιών κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θάνατοι από καρκίνο και καρδιοαγγειακά νοσήματα οφείλονται περισσότερο στο συναισθηματικό στρες παρά στο κάπνισμα. Οι άνθρωποι που είναι ανίκανοι να διαχειριστούν αποτελεσματικά το στρες τους είχαν 40% περισσότερες πιθανότητες θανάτου από άτομα χωρίς στρες.
21. Ο ξαφνικός θάνατος από καρδιά είναι μέχρι 6 φορές πιο πιθανός ανάμεσα σε ανθρώπους που παραπονιούνται για υψηλό άγχος παρά σ’ εκείνους που είναι πιο ήρεμοι.
22. Η πιθανότητα θανάτου λόγω στεφανιαίας νόσου για 100.000 γυναίκες είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από την πιθανότητα θανάτου λόγω καρκίνου του στήθους (είναι η νόσος που οι γυναίκες φοβούνται περισσότερο).
23. Σε μια μελέτη του 1966 πάνω σε 240 μεσήλικες στη Φιλανδία που συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια ανημποριάς εκείνοι που ένιωθαν πιο ανήμποροι είχαν 2 με 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν.
24. Μία διεθνής μελέτη 2.829 ανθρώπων ηλικίας μεταξύ 55 και 85 βρήκε ότι άτομα που δήλωσαν ότι ήταν σε υψηλό επίπεδο «κύριοι του εαυτού τους» – ένιωθαν ότι είχαν τον έλεγχο πάνω στα γεγονότα της ζωής είχαν σχεδόν 60% λιγότερο κίνδυνο θανάτου συγκριτικά με αυτούς που ένιωθαν σχετικά ανήμποροι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ζωής.
25. Σε μια μελέτη 5.716 μεσηλίκων, εκείνοι με τις μεγαλύτερες ικανότητες αυτοκυριαρχίας είχαν πάνω από 50 φορές περισσότερες πιθανότητες να ζήσουν και χωρίς χρόνια νοσήματα 15 χρόνια αργότερα από αυτούς με χαμηλότερη αυτοκυριαρχία.
Τι είναι η τεχνική Ακούγοντας την Καρδιά;
1. Το Ακούγοντας την Καρδιά προκαλεί μια άμεση και βαθιά αλλαγή στον τρόπο θεώρησης της κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε, σπάζοντας τον κύκλο του στρες με την απομάκρυνση της πηγής του.
2. Η έρευνα έχει δείξει ότι είναι η καθημερινή συσσώρευση στρες που επιβαρύνει την καρδιά παρά τα μεγαλύτερα στρεσογόνα γεγονότα στη ζωή.
3. Σταματώντας να επαναξιολογούμε και αποκτώντας διαφορετική αντίληψη, έχουμε τη δυνατότητα να δράσουμε διαφορετικά.
Πώς εφαρμόζεται η τεχνική;
1. Κάντε ένα διάλειμμα ώστε να μπορέσετε προσωρινά να απαλλαγείτε από τις σκέψεις και τα συναισθήματα ιδιαίτερα αυτά που σας προκαλούν άγχος.
2. Εστιαστείτε στην περιοχή γύρω από την καρδιά, τώρα αισθανθείτε την αναπνοή σας να μπαίνει μέσα από την καρδιά και να βγαίνει από το ηλιακό πλέγμα. Εφαρμόστε αυτή την αναπνοή μερικές φορές για να διευκολυνθείτε στην τεχνική.
3. Προσπαθήστε σοβαρά να νιώσετε ένα θετικό συναίσθημα. Αυτό μπορεί να είναι ένα γνήσιο αίσθημα εκτίμησης ή αγάπης για κάποιον ή κάτι στη ζωή σας.
4. Ρωτήστε τον εαυτό σας ποια στάση ή πράξη θα ήταν αποτελεσματική και ικανή να εξισορροπήσει και να ηρεμήσει το σύστημά σας.
5. Βιώστε ήσυχα κάθε αλλαγή στην αντίληψη ή το συναίσθημα και κρατήστε την όσο περισσότερο μπορείτε.
Τι αποτελέσματα βρέθηκαν στο εργαστήριο;
Στο εργαστήριο, βρέθηκε ότι το βίωμα αυτών των θετικών συναισθημάτων προσφέρει:
1. Αναγέννηση του αμυντικού συστήματος
2. Διευκόλυνση της υγείας και ευεξίας
3. Αύξηση της διαύγειας
4. Ικανότητα μεγαλύτερης διάκρισης
Ποιες είναι οι μορφές Εφαρμογής της τεχνικής Ακούγοντας την Καρδιά;
Στην
1. Αντιμετώπιση της χρόνιας κόπωσης υποστηριζοντας τη σωματική υγεία και ζωτικότητα
2. Βελτίωση της εξισορρόπησης του αυτόνομου νευρικού συστήματος (μεταξύ συμπαθητικού και παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος)
3. Αρρυθμία
4. Υπέρταση
5. Νόσο στεφανιαίας αρτηρίας
6. Πρόπτωση μιτροειδούς βαλβίδας, κατάθλιψη
8. Ευερέθιστο έντερο
9. Άσθμα
9. Διαβήτης
10. Υπογλυκαιμία
11. Ινομυαλγία
12. Μεγάλη ποικιλία συναισθηματικών προβλημάτων
13. Μεγαλύτερη ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
14. Μεγαλύτερη δημιουργικότητα
15. Ικανότητα ηρεμίας ανεξάρτητα από εξωτερικούς ενοχλητικούς παράγοντες
16. Αυξημένη ικανότητα αποδοχής και αγάπης των άλλων ανεξάρτητα από τη συμπεριφορά τους

Γνωρίζατε τα ακόλουθα για την καρδιά σας;
Η καρδιά σας είναι:

1. Μια αντλία που προμηθεύει αίμα σε ολόκληρο το σώμα μας.
2. Είναι επίσης το κύριο κέντρο ηλεκτρικής ισχύος μας. Παράγει ισχύ 2,5 Βατ, δηλαδή 40 με 60 φορές περισσότερη από τον εγκέφαλο.
3. Εκπέμπει ηλεκτρικό σήμα που μπορεί να μετρηθεί σε κάθε σημείο του σώματος.
4. Αυτό το ηλεκτρικό σήμα διαπερνά κάθε κύτταρο.
5. Η ποιότητα αυτού του σήματος μπορεί να επηρεάσει τα κύτταρά μας.
6. Η ποιότητα του καρδιακού σήματος επηρεάζει πάρα πολύ τον εγκέφαλο και το νου μας και επίσης το αμυντικό μας σύστημα.
7. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Αριθμητικής της Καρδιάς, τα πιο παραγωγικά ναρκωτικά είναι μέσα στο ενδοκρινικό μας σύστημα.
Τι γίνεται με τη Δύναμη της Αδρεναλίνης;
Όπως έχει δείξει η επιστήμη, οι αγχωτικές αντιδράσεις προκαλούν την απελευθέρωση ορμονών που μπορούν να δημιουργούν ενεργοποίηση και απόλαυση προς στιγμήν, αλλά μπορούν επίσης να προκαλέσουν κενά και καταστροφές στο ανθρώπινο σύστημα μακροχρόνια. Οι αγχωτικές αντιδράσεις αναχαιτίζουν τη λειτουργία του φλοιού και, επομένως, εμποδίζουν την καθαρή, παραγωγική σκέψη.
-via enallaktikidrasi.com-

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.